Etarget

London

Üdv látogató! Ez a blog nem más, mint egy élménybeszámoló egy Londonban tett 5 napos látogatásról. Annyira bejött a város, hogy elhatároztam, leírom, hogyan éltem meg ezt az 5 napot. A szubjektív élmények mellett hasznos infókat is találhatsz utazásról, tömegközlekedésről, látnivalókról, nevezetességekről, szállásról, árakról... Bármilyen kérdést, kritikát, észrevételt szívesen látok! Jó szórakozást!

Címkék

0 hosszúsági fok (1) aluljáró (1) angol humor (1) archway station (1) asda (1) autópálya (1) baked beans (2) baker street (2) bank of england (1) bérletek (1) big ben (2) british museum (1) buckingham palota (1) camden town (3) canary wharf (3) carlsberg (1) china town (1) city hall (1) cleopatras needle (1) county hall (1) covent garden (2) criterion theatre (1) cutty sark (1) dlr (2) double decker (4) easyhotel (2) evés ivás (2) felhőkarcolók (1) fish & chips (1) futás (1) ghost pictures (1) greenwich (4) green park (1) hms belfast (2) hyde park (1) indiai kaja (1) jegypénztár (1) jubilee gardens (1) kerékpárút (1) kilátás a városra (1) kilburn (1) kocsma (3) koldusok (1) közlekedés (1) közlekedes (2) külváros (2) last minute színházjegy (1) leicester square (2) londoni csalad (1) londoni futók (1) london dungeon (1) london eye (2) london zoo (1) lovasok (1) luton (2) madam tussauds (1) magyarok londonban (1) magyar szállásadók londonban (1) metró (6) millenium bridge (2) mókusok (3) momument (1) munka (1) múzeumok (4) national gallery (1) natural history museum (1) nelsons column (1) operaénekes (1) őrség (1) oxford street (1) paradicsomos bab (2) parkok (7) parlament (1) peter harrison planetarium (1) piac (3) piccadily circus (2) piros emeletes busz (1) prime meridian line (1) primrose hill (1) pub (3) punkok (1) queen marys gardens (1) reformers tree (1) regents park (1) repülés (2) repülőtér (2) repülőtéri transfer (3) róka (1) royal exchange (1) royal observatory (1) rozsakertek (1) science museum (1) sherlock holmes museum (1) soho (1) sör (2) sörözés (1) speakers corner (1) stock exchange (1) st james park (1) st pauls cathedral (2) st pauls church (1) szállás (4) szent pál katedrális (2) szép kilátás (7) színház (1) tate modern (1) tavak (3) temze (1) térkép (2) the 39 steps (1) the bank (1) tömegközlekedés (3) tower bridge (2) tower of london (3) trafalgar square (1) utazás (2) utcai zeneszek (1) utcai zenészek (3) vásárlás (6) victoria embarkment gardens (1) vizeses (1) westminster apátság (1) Címkefelhő

Friss topikok

HTML

Utazás Greenwich-be, állatok a parkban

2008.01.25. 12:03 London

Utazás Greenwich-be, állatok a parkbanGreenwich eddig még kimaradt, és nem mehetünk úgy haza Londonból, hogy nem tettük az egyik lábunkat anyabolygónk nyugati féltekére, a másikat pedig a keletire. Hát lehet ezt kihagyni? Nem... :) Tube-ra pattantunk, Canary Wharf-nál átszálltunk a DLR-re (Docklands Light Railway), ami valami magasvasút/metró féle dolog. Hol itt, hol ott megy, ahol éppen jobb neki. :) Mi a felszínen utaztunk rajta tovább dél felé a Cutty Sark nevű megállóig. A Cutty Sark nem egy cápa - azt nem így írják -, hanem a világ utolsó, épen maradt teaszállító hajója. Volt.

Mert sajnos leégett pár éve. Persze biztos vagyok benne, hogy újjáépítik, szóval nem aggódom. Épp csak rosszkor jöttünk, még nincsenek készen vele. Szóval erről lemaradtunk, de abszolút nem szomorkodtunk miatta, inkább a Temze túloldalán magasodó tornyokat fotóztuk nagy vidáman. Majd nekiindultunk a dombnak, merthogy Greenwich egy dombon van. A park itt is el van kerítve, díszes kapun át léphetünk be a zöldbe. Két kölyök gördeszkán gurul le a dombról, megtehetik, makulátlan minőségű az aszfalt, még a járdán is. Bár ez egy park, egy rendőrautón kívül nem láttunk más motorhajtású járművet, itt is van bringasáv. Sétálunk felfelé Violámmal egy erdős rész mellett, amikor teljes természetességgel megszólal a párom: Ott egy róka! Bezzeg amikor Erdélyben sátraztunk a plájon, nem volt ilyen nyugodt a róka láttán. :) Most van köztünk egy kerítés, és a róka nem pályázik a kajánkra, Utazás Greenwich-be, állatok a parkbanépp csak a farkát sikerül elkapni egy fényképre, aztán többet nem látjuk a bozóttól. Azért ez nem semmi, hogy itt még egy városi parkban is vannak rókák. Vagy legalábbis egy biztosan van. :) Pár méterrel feljebb ismét egy állati élményben részesítenek minket a mókusok. Először a járdán kacérkodik velem az egyik, aztán mikor feladtam a kis kíváncsi lefényképezésével, egy másikat pillantok meg, amint a kerítés tetején ül, közben pedig szabályosan fogja a kerítés léc kis gömb alakú tetejét, és kapaszkodik benne. Ez még hagyján, de mindeközben hagyta magát egészen közelről lefényképezni, amivel nagyon nagy örömöt szerzett Árpika fényképész lelkének. Szóval ez a mókus igazán jó arc volt, örültünk neki.

Szólj hozzá!

Címkék: róka cutty sark mókusok parkok szép kilátás canary wharf greenwich dlr

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.