Etarget

London

Üdv látogató! Ez a blog nem más, mint egy élménybeszámoló egy Londonban tett 5 napos látogatásról. Annyira bejött a város, hogy elhatároztam, leírom, hogyan éltem meg ezt az 5 napot. A szubjektív élmények mellett hasznos infókat is találhatsz utazásról, tömegközlekedésről, látnivalókról, nevezetességekről, szállásról, árakról... Bármilyen kérdést, kritikát, észrevételt szívesen látok! Jó szórakozást!

Címkék

0 hosszúsági fok (1) aluljáró (1) angol humor (1) archway station (1) asda (1) autópálya (1) baked beans (2) baker street (2) bank of england (1) bérletek (1) big ben (2) british museum (1) buckingham palota (1) camden town (3) canary wharf (3) carlsberg (1) china town (1) city hall (1) cleopatras needle (1) county hall (1) covent garden (2) criterion theatre (1) cutty sark (1) dlr (2) double decker (4) easyhotel (2) evés ivás (2) felhőkarcolók (1) fish & chips (1) futás (1) ghost pictures (1) greenwich (4) green park (1) hms belfast (2) hyde park (1) indiai kaja (1) jegypénztár (1) jubilee gardens (1) kerékpárút (1) kilátás a városra (1) kilburn (1) kocsma (3) koldusok (1) közlekedes (2) közlekedés (1) külváros (2) last minute színházjegy (1) leicester square (2) londoni csalad (1) londoni futók (1) london dungeon (1) london eye (2) london zoo (1) lovasok (1) luton (2) madam tussauds (1) magyarok londonban (1) magyar szállásadók londonban (1) metró (6) millenium bridge (2) mókusok (3) momument (1) munka (1) múzeumok (4) national gallery (1) natural history museum (1) nelsons column (1) operaénekes (1) őrség (1) oxford street (1) paradicsomos bab (2) parkok (7) parlament (1) peter harrison planetarium (1) piac (3) piccadily circus (2) piros emeletes busz (1) prime meridian line (1) primrose hill (1) pub (3) punkok (1) queen marys gardens (1) reformers tree (1) regents park (1) repülés (2) repülőtér (2) repülőtéri transfer (3) róka (1) royal exchange (1) royal observatory (1) rozsakertek (1) science museum (1) sherlock holmes museum (1) soho (1) sör (2) sörözés (1) speakers corner (1) stock exchange (1) st james park (1) st pauls cathedral (2) st pauls church (1) szállás (4) szent pál katedrális (2) szép kilátás (7) színház (1) tate modern (1) tavak (3) temze (1) térkép (2) the 39 steps (1) the bank (1) tömegközlekedés (3) tower bridge (2) tower of london (3) trafalgar square (1) utazás (2) utcai zenészek (3) utcai zeneszek (1) vásárlás (6) victoria embarkment gardens (1) vizeses (1) westminster apátság (1) Címkefelhő

Friss topikok

HTML

Érkezés Lutonra

2008.02.16. 19:58 London

Hajnalban indult a gépünk Ferihegy 1-ről. Próbáltam kitalálni, hogy akkor most melyik oldalra is érdemes ülni, ha 11000 méterről szeretném csodálni a napfelkeltét, de sajnos nem sikerült az ablak mellé telepedni, viszont egy olyan srác ült az ablak mellett, aki dolgozni ment ki Londonba. Sajna már csak a leszállásnál kezdtünk dumálni, azt mesélte, hogy simán lehet munkát találni Londonban, anno csak úgy kijött pár hétre, aztán elfogyott a pénze, gondolt egyet, és munkát keresett - és kapott. Szóval leszálltunk Londonban GMT, azaz helyi idő szerint 8:10-kor. Rövid poroszkálás után sikerült megtalálni a 10-es bus stopot, ahol nem egy szép sárga EasyBus várt minket, ahogyan azt mi elképzeltünk, hanem az alvállalkozó Green Line, ki nem találnátok, de zöld busza. A Sofőr mellett még volt két-három másik tipikus ingléze figura, akik azért voltak, hogy pakolják a busz aljába a csomagokat, és tereljék a népet. Elfele a busztól, miután úgy gondolták, hogy most már tele lesz utasokkal, és épp, mikor már az én táskámat is rakták volna be. El lettem terelve. Hál' isten, ez nagyon nem tántorított el attól, sőt motivált rá, hogy kezdjem lobogtatni e figurák felé a kinyomtatott booking-ot, azaz a foglalást igazoló lapot, és bizony belátták embereink, hogy igazunk van, és Violával bérelt helyünk van ezen a buszon befelé London szívébe.

8 komment

Címkék: munka repülés utazás luton repülőtér közlekedes repülőtéri transfer

A bejegyzés trackback címe:

https://my-london.blog.hu/api/trackback/id/tr59341979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cicó · http://rakom.freeblog.hu 2008.03.02. 17:01:30

Nagyon jó és informatív amit leírtál és külön érdekes hogy február közepén indulsz és január elején jössz haza:)))

London 2008.03.02. 23:42:24

Köszi! :) Igen, ez azért van, mert úgy akartam, hogy a bejegyzések egy kerek történetet is alkossanak, amit fentről lefelé lehet olvasni, mint egy könyvet. Ezt csak ilyen fordított dátumozásokkal tudtam megoldani. Valójában január 23-tól 28-ig voltunk Londonban, ne vegyétek figyelembe a bejegyzések dátumozását! :)

foreigner · http://foreigner.blog.hu 2008.03.27. 19:14:38

Szia!
Csak most kezdtem olvasni a blogodat, de nagyon érdekel. Én Londonban élek és érdekes újra egy kívülálló szemével élni át Londont. Kíváncsi vagyok, vajon ugyanúgy látod-e, ahogy én láttam anno, turistaként.
Sok sikert!

Doma Péter · http://www.domapeter.hu 2008.09.10. 14:14:29

Jó kis beszámoló, Árpesz!
Minden jót,
Doma Péter

gelo monika 2008.09.24. 15:47:34

Kedves Árpi és Viola!Én most bukkantam rá erre az oldalra .,nagyon nagy élmény volt !!!szinte sajnáltam ,hogy vége.mi itt élünk Londonban családostól,de most ha lehet még jobban beleszerettem ebbe a városba .Ha tervezitek a legközelebbi utazásotok ide mi szívesen vendégül látunk bennetek.üdvözlettel mónika

Szacskó Alexandra 2008.10.13. 17:21:15

Szia Gelo Mónika!Mi párommal október 22én megyünk ki Londonba dolgozni de sajnos a melónk még nem biztos:(
Ha esetleg tudnátok munkát,a szanika23@freemail.hu-ra
irjatok pár sort...előre is köszönöm szandi

Editke · http://www.eu-transfer.co.uk 2008.10.23. 13:12:01

Szeretnem ajanlani a kiutazoknak ezt a transzfer lehetoseget, ha lehet ilyet itt!
Kesett a gepem mikor ide erkeztem Londonba, ez a transzfer megvart es sms-t is kaptam, hogy ne aggodjak varnak ram. Nagyon megnyugtato volt. Nem nekem kellett bepakolnom a csomagomat a buszba, ami valakinek nem gond nekem az volt mert 30 kilo tulsullyal erkeztem, ja es nem nekem kellett kihalasznom a megerkezes utan a csomagomat, jipi.
Koszonom szepen!

Edit

Árnyékcickány17 2009.03.25. 11:38:07

Olyan jó, hogy megtaláltam ezt a blogot! Én ápr. 5-én indulok ki 12 napra. Szerintem addig ez lesz a Bibliám :))))
Örülök nektek! :)
süti beállítások módosítása